Knallbra treningsuke selvom sykdom kom for delegge

//Jeg har et samarbeid med Brazfit.no

 

N har det vrt en periode med sykdom bde p meg, dattern og samboeren. Jeg hadde omgangssyke for ikke 2 uker siden en gang og denne uka hadde jeg kommet godt i gang med trening igjen, men s fikk vesla omgangssyke p onsdag...jeg trodde jeg slapp unna siden jeg allerede hadde hatt det, men den gang ei. Natt til lrdag meldte det sin ankomst og i dag er jeg i hvertfall ikke kvalm lengre selvom matlysta er p bnn.

Uansett regner jeg med komme i gang med treningen igjen allerede i morgen for jeg vil ikke ut av det gode siget jeg er i n! Jeg hadde trent 5 dager p rad fr jeg ble syk til tross for at det var den flotte uka i lpet av mneden der alt fles teit og jeg er 3-4 kg tyngre (ja, det er s mye forskjell!). Blant anna har jeg vrt med p bootcamp hnefoss sine treninger og hatt en treningskt sammen med tvillingsstern her hjemme ogs. Vi trente overkropp dagen fr vi ble med p bootcamp trening og det var ikke lurt for der var det s mye overkroppstrening at det gjorde vondt!

Jeg har ogs hatt noen kter hjemme, noen litt kortere enn andre og. Jeg har ikke flt at styrken i magen min har vrt p topp etter vesla kom til verden. Det er jo s klart forstelig det frste ret da det er mye som skal p plass etter en fdsel. Likevel har jeg ikke klart f noe kontakt med magen som fr, men det har endret seg n i det siste. Jeg har derfor begynt kjre flere magevelser og utfordrer meg selv litt ogs. Da mener jeg som i kjre dynamisk planke istede for statisk planke for eksempel, ikke noe mer avansert enn det. Kanskje jeg gjr det senere om jeg blir sterk nok ;)

Her er i hvertfall en liten snutt av hvordan jeg trente en dynamisk magevelse denne uken. Jeg lover - det svir!

 

video:xiaoyingvideo1479212656157hd

 

For bli sterkere i push ups tar jeg det med bena hevet. Da blir det tyngre med en gang! Jeg klarer ikke mange, men jeg klarer noen. Jeg ver ogs p klare flere push ups s klart, men for bli sterkere m jeg gjre det litt annerledes og ve p det litt tyngre ogs!

Tightsen p bildet er fra Brazfit og du kan kjpe den her: http://www.brazfit.no/products/brazfit-energypower-series-lightning-tights

Husk og bruk rabattkoden for 15 % avslag (det gjelder ogs varer som er p salg): mortensentonje15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ristet grovbrd med avocado har blitt noe jeg spiser litt oftere! Det er s utrolig godt! N har jeg blitt veldig glad i avocado og liker derfor spise den bare med skje, p brdskiva, i salater eller i anna mat. Jeg spiser som regel dette med en salat eller egg til slik at det ikke blir s kalorifattig. Avocado metter, men det metter ikke s mye at en brdskive med det metter helt til neste mltid ;)

Selvom det er fett i avocado s er dette det sunne fettet og det er ogs en fin kilde til blant anna kostfiber, B-vitaminet folat og kalium og vitamin E (ernringsstudententen har begynt ta litt over ;)...)

 


 

fitnesstonje

fitnesstonje

Hei! Min redning var sunt kosthold, nok mat, riktig mat, og trening! Jeg studerer bachelor i ernring, har ei datter og en samboer som jeg er ubeskrivelig glad i. Elsker styrketrening, lping og OCR trening!

Bla i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits